Isnin, 10 Disember 2012

Good at being ironic.

Sedih.

Apabila orang-orang sekeliling engkau yang datang melengkapkan expectations yang sepatutnya aku penuhi.
Atau fragmen-fragmen diri aku yang kau harap untuk nampak, kau nampak pada orang lain, dengan senangnya. Dengan naturalnya. Tanpa perlu kau minta-minta. Tanpa perlu susah-susah nak cakap. Tanpa perlu habiskan setengah tahun bertekak atas benda yang sama. Berulang-ulang kali.


"Ada ramai lagi yang boleh buat."
"..tapi takkan sama dengan engkau. Because it's you I want."
"I always have high hopes on you."
"Apa yang susah sangat kau nak buat?Is it me?"
"Why is it so hard?"
"Please. Just let me be."
"Why is it so hard?"
"Why?"

Dan aku tak tau penganugerahan apa dari Maha Esa yang melayakkan aku untuk dapat otak macam dia ni.

"I am just afraid to cross the line and lose everything in result. Even now, I don't know where is the line. Its too blurry I don't know where I stand nemore"

Semua benda yang aku tak tercakap, ayat-ayat yang tak terkonstruk-

Ini menyedihkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Katakan.